Teamleder med teknisk baggrund til nyoprettet stilling

Share on facebook
Share on linkedin

Mountain Top (Denmark) ApS er international markedsleder indenfor udvikling og produktion af udstyr og accessoires til pickup biler.

Som leverandør til bilindustrien er kvalitet og tid afgørende parametre for succes og Mountain Top kan dokumentere en solid succes, og har vækstambitioner. Mountain Top er ordreproducerende og kendt for en høj kvalitet og præcision i leveringen. Vore samarbejdspartnere og kunder er bilproducenterne Ford, Mercedes, VW, Toyota, Nissan m.fl. Som vores kunder arbejder vi procesorienteret efter LEAN-principperne.

Jobbet:

Som Teamleder for test teamet hos Mountain Top får du reference til Head of Project Management Office (PMO) og bliver en del af et dynamisk team.

Du får det overordnede ansvar for vores værksted, hvor du skal lede et mindre testteam samt planlægge og koordinere de test der skal udføres. Teamet er kendetegnet ved et godt teamwork, engagement, systematisk tilgang, gensidig respekt og humor.

Vores testteam deltager i vores innovative produktudvikling med design feedback og test samt bygning af prototyper. De arbejder dagligt i tæt kontakt med R&D og PMO, som ligger i Danmark og Australien.

Som teamleder af værkstedet vil du have muligheden for at forbedre arbejdsgangen, optimere processer samt automatisere test. En stor del af jobbet, som teamleder, vil være hands-on opgaver med udførelse og dokumentation af test og designtjek. Ud over de praktiske test vil din rolle ligeledes være, at granske krav og testspecifikationer samt give tilbagemelding til projektlederne i form af testplaner og synliggøre særlige udfordringer. Ligeledes skal du, i samarbejde med projektgrupperne, være med til at definere testplaner på vores udviklingsprojekter.

Vi udfører test i vores værksted hos Mountain Top (Danmark), men laver også test hos eksterne leverandør og kunder. Eksempler på test kan være: Produkt livscyklus test, fit tjek, regn test, load test, Rough Road test, city crash test og test af materialer. Vores testspecifikationer følger internationale standarder som fx ISO og de krav vores OE-kunder stiller.

Du skal forvente at der kan komme rejsedage til enten at udføre test hos leverandører, men også test hos vores kunder. Du skal være komfortabel med at have en faglig dialog med leverandør og vores krævende kunder i en international kontekst.

Den rette profil:

  • Du har teknisk funderet baggrund og gerne som ingeniør
  • Du har min. 2 års erfaring med ledelse
  • Du har tidligere erfaring med udførelse af test
  • Du skal have hænderne skruet godt på og er ikke bleg for at tage fat på den praktiske del
  • Du har mekanisk såvel som elektrisk kendskab indenfor automobil systemer. Ligeledes har du øje for detaljen
  • Du har godt kendskab til materialer og deres egenskaber
  • Du har erfaring med at arbejde med standarder og lovkrav gerne indenfor produktion i automobilbranchen
  • Du skal kunne lave opsætning af mekaniske og programstyrede test
  • Du kan dokumentere test i rapporter, som anvendes til dokumentation over for vores kunder
  • Du er god til at kommunikere din design feedback og giver gerne konstruktiv kritik
  • Det er en fordel med Truck kørekort, men ikke et krav
  • Du har kørekort til bil
  • Det vil være en fordel at du kan benytte Solid Works til design af opstillinger
  • Du er vant til at bruge Microsoft Excel, Word og Power Point

I jobbet får du en bred international kontaktflade, og du skal derfor beherske engelsk på højt niveau.

Interesseret i at høre mere?

Du er velkommen til at kontakte Head of PMO Anne Marcussen på tlf.: + 45 2726 0107 eller HR-chef Jeanette Hassel +45 2827 0341 for yderligere oplysninger om stillingen.

Need Help?

We find that a lot of product-related questions can be quickly answered with our FAQ. For other enquiries please try the search bar. You’re also welcome to send us a message – we’re glad to help.

Contact us