Processtærk Logistik- & Planlægningschef

Share on facebook
Share on linkedin

Mountain Top (Denmark) ApS er international markedsleder indenfor udvikling og produktion af udstyr til pickup-biler. Samarbejdspartnere og kunder er bilproducenterne Ford, Mercedes, VW, Renault, Toyota, Nissan m.fl. Som leverandør til bilindustrien er kvalitet og tid afgørende parametre for succes og Mountain Top har succes og vækster. Mountain Top arbejder som sine kunder procesorienteret efter LEAN-principperne. Virksomheden har ca. 260 ansatte med hovedkvarter i Frederikssund, produktion-sites i Thailand og snart USA samt kontor i Melbourne, Australien.


Jobbet:

Du får reference til Produktionschefen og bliver en del af ledergruppen i produktionen.

Du får et alsidigt job, der byder på mange relationer og samarbejde internt i virksomheden. Du får ledelsesansvar for ca. 10 medarbejdere.


Dine opgaver bliver bl.a.:

  • Ansvaret for Supply Chain, herunder daglig planlægning af hele værdikæden og sikre rettidige leverancer, samt sørge for optimal planlægning af vare-flowet.
  • Produktionsplanlægge uge- og dagsplan således, at salgs-forecast kan gennemføres rettidigt.
  • Ledelse af lagerfunktionen, herunder optimering af de daglige processer og husorden.
  • Ledelse af logistikfunktionen.

 

Din hverdag byder på meget forskellige opgaver, som du struktureret og metodisk skal skabe processer for. Der er mange deadlines og et professionelt og resultatorienteret miljø, hvor alle yder deres bedste for at skabe værdifulde løsninger til kunderne.


Kandidaten:

Den rette kandidat har en solid dokumenteret produktionsplanlægningserfaring og forstå, hvordan man optimerer lager- og logistikprocesser.

Du er stærk til processer og kan selv udvikle og optimere dem.

Du har flere års ledelseserfaring og derved forstå, hvordan du involverer og udvikler dit team.

Det er et stort plus, hvis din erfaring kommer fra ordreproducerende virksomhed, og meget gerne fra en organisation af sammenlignelig størrelse hvor alles indsats tæller. Her har du vist, at du kan skabe gode resultater. Dine samarbejds- og kommunikationsevner sætter dig i stand til at motivere og levere de forventede resultater.

Din forretningsforståelse er god, og du ser hurtigt, hvordan du kan bidrage, samtidig med at du ikke er typen der holder dig tilbage, men også tør udfordre forretningen på eksisterende rutiner og beslutninger.

  • Du har ledererfaring fra en lignende stilling.
  • Du har en teoretisk baggrund som HD i supply chain management, ingeniør eller maskinmester – uddannelsen er dog ikke afgørende, men en fordel.
  • Du brænder for at arbejde med mennesker og at udvikle dem.
  • Du har erfaring fra en produktionsvirksomhed og har kendskab til LEAN.
  • Du er vant til at kommunikere på alle niveauer i organisationen.
  • Du er proaktiv og løsningsorienteret og kan arbejde selvstændigt.
  • Du har gode kommunikative evner i dansk og engelsk i skrift og tale.
  • Du behersker Office-pakken og behersker Excel på højt niveau. Kendskab til C5, er en fordel.
  • Kendskab til IATF vil være et plus.


Ansøgning

Du ansøger stillingen ved at sende din ansøgning og dit CV via knappen “Søg jobbet online” nedenfor hurtigst muligt.

Need Help?

We find that a lot of product-related questions can be quickly answered with our FAQ. For other enquiries please try the search bar. You’re also welcome to send us a message – we’re glad to help.

Contact us